Stallrosen

Alla inlägg den 6 september 2011

Av Kerstin - 6 september 2011 22:32

Just nu händer mycket omkring mig. Vissa saker är ofattbara, andra helt ofattbara.... Jag måste verkligen sova på det här. Mycket att ta in för en trött hjärna. Så sjukt härliga saker. Jag kan inte skriva mer, är helt skakis....


Skriver

Kerstin

Av Kerstin - 6 september 2011 04:29

Detta eviga problem... Men nu har jag i alla fall fått napp på några som ska få lånas hem och prövas. Får se vad det blir. Har egentligen inte råd just nu, men får jag min såld så..

Följande sadlar ska prövas..

Wintec, passier, stübben, ev kiefer. Eg står ingen av dem på min önskelista, men för tillfället så får priset styra val av sadel. Vill ha en dressyrsadel och dessa finns att hitta till ett överkommligt pris.

Vill ha en Caprilli!! Ska se om det finns att låna hem, ingen idé att köpa om de inte passar.

Nu, åter till sadeldjungeln..

Skriver

Kerstin

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Skapa flashcards