Stallrosen

Alla inlägg den 17 juli 2011

Av Kerstin - 17 juli 2011 19:47

Ja inte vet jag... Jag brukar alltid ha något att skriva, men nu är det bara öken känner jag... Finns ingen glöd i mig eller så finns det inget roligt att skriva om...

Hela familjen for och badade idag ialla fall. Det är ju alltid trevligt.

Sedan skrittade jag och dotter ut med hästarna och tog med oss Eddie och en miljon flugor.. Fy för dem.. Eddie var inte lika smidig att ha med sig som Dexter. Eddie nosar och pinkar, suck, killar!! Och ibland slog dövörat till på honom. Men han gillade det nog ändå, blir nog bättre efter några gånger. Men det kommer ta ett tag innan jag tar med bägge vovvarna. Värsta buset ska ha lagt sig på Dexter först, annars hör han ju inte ett skvatt när Eddie är med.

Imorgon ska jag stänga in hagen hos grannen hade jag tänkt, iaf en del av den. Sedan ska jag bort till en annan granne och kolla in om deras hage kan vara ngt för mina 2 pållar. Nog för att jag klarar mig med min hagen och närmsat grannen, men nu hade jag ju lovat i början på sommaren att ha hästarna där så vi får se...

Hade tänkt åka och kolla på dressyr träningar eller löshoppa lillhingsten, men vi red ist.. Som sagt har ingen glöd just nu...

Skriver

Kerstin

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Skapa flashcards