Stallrosen

Alla inlägg den 29 maj 2011

Av Kerstin - 29 maj 2011 22:05

..huvudvärk i morse och sedan har den gått i vågor under dagen. Men vädret har inte riktigt varit på min sida heller så det kan bero på det. Kolsvart himmel och ordentliga regnskurar, ev hörde vi även lite åks på håll, så det kan ha varit det som gjorde att värken kom. Nu känns det bättre.

Har inte gjort så mycket mer än jobbat idag, stallgöromålen och plockat 2!! fästingar från Dexter!! Dessa otäcka djur gillas INTE!!

Softar i soffan, ska snart gå och lägga mig, inte riktigt sovit ikapp mig än.

Ha så bra!

Skriver

Kerstin

Av Kerstin - 29 maj 2011 09:34

... Alla mammor!! För idag är VÅRAN dag.Idag ska vi luta oss tillbaka och bara njuta av all uppassning, göra det vi vill och så vidare...     Jag vet, vilket skämt va!! Ett gott skratt förlänger livet så skratta på där ute!!

Nu jobb!!

Ha en bra dag ändå!!

Skriver

Kerstin 

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards