Stallrosen

Alla inlägg den 25 april 2011

Av Kerstin - 25 april 2011 22:43

Idag efter jobbet så blev det laser och fix med handen. Köpte även ett par Back on Track vantar. Den högra hade jag på hela dagen då jag jobbade, SKÖNT!! Så nu sitter jag med vanten på höger hand och skenan ovan på den. Så himla skönt!! Fortfarande lite ont, men börjar känna av fingrarna lite nu.

Blev ingen ridning, eftersom jag fått laser och skulle vila handleden efter det.

Imorgon ska dottern till tandläkaren, vi ska byta bordet mm mm!! Full fart, måste hämta hö också...

Svårt att skriva med vante och skena så jag lägger ner nu.

Ha det så bra!

Skriver

Kerstin

Av Kerstin - 25 april 2011 08:35

.. I handleden idag! Kände av det redan i går kväll. Tror sambon vred för hårt igår kväll, när han skulle göra fixet. Ahh, hoppas kollegan har laser med idag.. Måste nog linda handen idag, orkar inte hålla upp den riktigt, känns ända upp till armbågen nu.

Ser ut att bli en strålande dag idag med, så skönt att man får vara inne då och vila solbrännan lite...   Har ju bästa sällskapet så det blir finemang!!


Ut och njut nu vänner, inte sitta framför datorn!

Skriver

Kerstin

  


Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards