Stallrosen

Alla inlägg den 21 april 2011

Av Kerstin - 21 april 2011 20:24

Blev bara dottern som tog ut sin Prins på en välförtjänt skrittur i skogen, jag har liksom tappas suget med ridningen nu. Blir less på sadelproblemen...

 

Blev en barbacka tur och så var naturligtvis vovvarna med.

   

Full rulle...

 

..på den ena..

 

Stilfull elegans på den andra..


Denna lermule puffade mig i baken ett antal gånge så giss hur fin jag var när jag kom hem!? Ungen uppe på ryggen bara satt och skrattade..

  Ha en riktigt

Glad Påsk!!

Skriver

Kerstin

M fl

Av Kerstin - 21 april 2011 16:48

Antar att Påsken börjar nu, alla hemma och lediga ett tag nu.

Gick bra hos sjukgymnasten, fick en skena till handen, får vi se om det hjälper annars blir det laser, hjälper inte det blir det cortison, hjälper inte det så blir det ett litet snitt..

Hoppas ni har en underbar kväll!

Skriver

Kerstin



Av Kerstin - 21 april 2011 08:51

.. Är det som händer??? Jag har ont i halsen... Tänker INTE bli sjuk, så det så!! Ska njuta av mina lediga dagar och även de jag jobbar, vore väl tusan om man ska bli sjuk NU!! Vägrar!!

Nu ska jag sätta lite lagomt med fart innan jag ska till sjukgymnasten med handen och så måste jag fixa stallet innan hovis kommer.

Ha en toppen dag!

Skriver

Kerstin

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Skapa flashcards