Stallrosen

Alla inlägg den 14 april 2011

Av Kerstin - 14 april 2011 23:12

Gick ju av i morse och på igen vid ett, så förmiddagen gick åt till att sova, fixa med hästarna och gå med vovvarna. Ungarna fick vara hemma från skolan idag, fanns ingen ork/tid att skjutsa dem till skolan och bussen hade redan gått. Älskade sambon hade åkt tidigare eftersom han skulle lämna in vatten pumpen på lagning, vatten är ju liksom prio ett!! Ungarna gick med Eddie och busade med Dexter på gården, matade och fixade in dem från hundgården senare på dagen. Mycket duktigt!!

Sedan var det en bra dag på dagjobbet innan det var dax att åka hem fixa klart med stallet, pussa lite på ungar och vovvar, packa ryggan och bege sig till nästa jobb. Och här är jag nu. Har varit full fart ända tills nu, phu!! Men nu är det snart dax för en räkmacka och en, två eller tre koppar java!!   

Annars så tror jag det var varit en riktigt härlig vårdag ute idag, ljumma vindar och lite sol. Var 12 grader när jag for hemifrån. LJUVLIGT!!

Har ventilerat mig angående mina hästeri funderingar för några fler vettiga personer och alla tycker att jag resonerar rätt och tänker sunt, så så får det bli.

Ha en toppen kväll och sov så gott!

Skriver

Kerstin

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards