Stallrosen

Alla inlägg den 8 april 2011

Av Kerstin - 8 april 2011 22:40

... Synd bara att jag inte kan berätta något för er än... Håller på att spricka, gillar inte hemlisar!!!

Skriver

Kerstin

Av Kerstin - 8 april 2011 21:13

En full fart dag börjar lida mot sitt slut och jag med den. Sitter och slappar framför tv:n, hästarna är nattade och snart är nog jag det med.

En stunds jobb i morgon, inget bus på söndag, men på måndag prövar jag.. Hi hi!!

Dexter hade överlevt 1,5 timmar själv hemma, jätte duktigt!

Orkar inte underhålla er någe mer nu!

Skriver

Kerstin

Av Kerstin - 8 april 2011 13:00

... Med dessa 2 sötnosar. Dexter vill väldigt gärna att Zimba ska springa och skutt alite mer, men det gör han bara när han vill...

     

Här låg Dexter och "pratade" med Zimba och så slog han med tassen i golvet, såg för härligt ut. Naturligvis slutade de när jag väl fått fram videokameran.

Skriver

Kerstin

Av Kerstin - 8 april 2011 03:27

... Glad att jag blev övertalad att köpa denna regnrock (fyndade ju på rean i vintras) för oj vad bra den var!!

 

Snöblandat regn hela långa dagen. Gjorde inte mig så mycket eftersom jag hade sovdag. Sov otroligt hårt och gott större delen av min sovtid. Dexter väckte mig en gång och ville ut och pinka, men när han såg att det regnade ångrade han sig, ha ha!! Men då var matte stygg och lät inte honom komma in förrän han gjort sitt. Sedan sov han snällt tills ungarna kom hem från skolan. Vaknade till en gång till av att armen värkte som en ...... Kan ju tala om att den blir inte bättre av att det ska regna heller!! Vet ni hur många knäppen det är per häst och täcke/grimma... Kan tala om att 4 grimmor är för mycket just nu.. Och så ska det regna i morgon med... Suck.. Verkar lugnt till veckan så då ska jag nog kolla upp vad det är som strular. Måste vara någon nerv eller så som kommit i kläm.

Har börjat ge mina hästar och mig själv havtorn, bra för cirkulationen. Ska tydligen vara bra för fång hästar. Så jag får väl se hur/om det visar sig på något sätt. Köpt edet framför allt till ND och Lukas, men gamle Prins mår nog också bra av det och säkert Sydney med, så nu får alla det.

Sedan måste jag tacka er alla för alla trevliga kommentarer!!    Tycker det har varit lite tråkigt sedan zoomintiden, men nu börjar jag hitta min vänner, både nya och gamla och kommentarerna blir allt fler. Tack det är alltid lika kul!!


Ha en toppen dag i regnet!

Skriver

Kerstin

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Skapa flashcards