Stallrosen

Alla inlägg den 7 mars 2011

Av Kerstin - 7 mars 2011 10:04

Undar om någon försöker säga mig något?? Typ som att gör dig av med hästarna eller så. Först så kommer det så mycket snö att vi inte tar oss någonstans och när det sedan bjuds på takdropp och glädjen över att kunna få rida kommer smygandes, å börjar det blåsa och fryser till lite så där lagomt så att det bli en hård och hal yta så vi inte kan rida... Suck... Men snart kommer väl takdroppet tillbaka och det kommer att bli några veckors ridande innan sommaren och min hektiska arbetssäsong börjar, då hinner jag ju knappast rida... Tillfällig depp bara... Men håll med om att det finns vissa tecken på att jag borde sätta mig i en lägenhet och knyppla istället...   

Men vi har ett tag kvar till barmarken eller vad tror ni??

           

Ha en toppen dag!

Skriver

Kerstin

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Skapa flashcards