Stallrosen

Alla inlägg den 10 februari 2011

Av Kerstin - 10 februari 2011 22:12

Prövar igen...

  Klicka HÄR för att komma till tävlingen!

Skriver

Kerstin

Av Kerstin - 10 februari 2011 19:26

 

Så efter morgon turen med Pepzi och lite stallfix så var det dax för lunch..

 

Skulle ha varit en omelett, men jag rörde ihop allt ist... och lite avocado till...  

Blev en färglad lunch, smakade bra också.

När barnen kommit hem och vi laddat med lite mellis, så var det dax för traktorn att bekänna färg!! En höboll skulle skottas fram och in i hagen... Oj oj!! Körde fast, svor, skottade, en bogserlina och ett spännband fick sätta livet till (de gick sönder...). Men till slut så stod den på plats!! Yhee!!

Bytt gardiner har jag gjort också!!   Ibland glänser man till liksom.

Skriver

Kerstin

Av Kerstin - 10 februari 2011 08:56

När jag bloggade på zoomin så kom jag i kontakt med en tjej som är grymt duktig på att fixa och trixa med bilder (och otroligt mkt annat oxå). Hon finns på Creative Lines. Och nu tycket jag det var dax för en ny visning av hennes verk till mina barn!

                      





Grymt bra enligt mig!!


Skriver

Kerstin







Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards