Stallrosen

Alla inlägg den 31 januari 2011

Av Kerstin - 31 januari 2011 21:06

Sängen var ljuvlig i morse kan jag lova! Även om det nu endast blev 3 ynka timmar, eftersom vovven tyckte det räckte då. Jag klev upp och tog mina 2 trogan följeslagare (vattenhinkarna) och gick ut på bron, kopplade Pepzi, släppte ut honom, låste dörren och vände mig om.. Ingen hund!!!??? Oj, va han så nödig så han sprang upp till stallet direkt?! Nä... Jag gick ner till vägen och kollade, ingen hund. Gick upp till stallet, ingen hund.. Släppte jag inte ut honom?? Kollade inne, ingen hund?? Gick ner mot vägen igen, en bil stannade och pekade mot grannen... Jä...a hund!! Kunde jag väl räknat ut att han dragit till närmsta löptik, inga fel på hans höfter då iaf... Kan lova att nästa vovve blir av med kulorna långt innan den förstått varför han fått dem. Och ja, det blir en vovve, om sådär en 4 veckor. Ett snack med övriga familjemedlemmar och beslutet är taget.

En tripp till Birsta för att köpa en bikini till dottern, middagen intogs på Max. Herregud, min lilla son får i sig ett fullstort hamburger mål!! Till och med jag lämnar..

Solen sken idag, men någon ridning hann jag inte med. Får bli i morgon istället. Då skulle sonen till kompis och dottern ha med sig sin ridkompis hem, de skulle rida så jag får ta en ensam tur på fm.

Alla njöt av solens strålar idag, lilla Katten Zaga satt på altan räcket och njöt, jag kollade om kameran fungerade..   

      

                               Klicka för större bilder

   


Gillar skärpan som blir i bilderna, det är jag inte van vid.


Tänk när jag lärt mig alla inställningar mm då!! Ha ha, ursäkta min barnsliga förtjusning, men jag har ju längtat så länge efter en bättre kamera.    

En kopp kaffe så här på kvällskvisten och jag hänger med en stund till.


Ha det så bra!

Skriver

Kerstin

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards